Goodies From PURINA !


Yeayy! Tak sangka pula dapat goodies dari PURINA ni. Bukan main seronok lagi sibulu kat rumah ni. Ni pertama kali Zati cuba bagi anak bulu ni makan brand ni, harap dia suka. Sebab sejenis dia ni, memilih sikit!


Kelebihan Purina One ni adalah dari ingredients nya. Korang boleh baca kat bawah ni.



Itu lah serba sedikit tentang PURINA ONE. Korang yang nak tahu lebih lagi tentang produk Purina ni, boleh jengah website dia , klik -> PURINA ONE

Post a Comment

5 Comments

  1. aloloooo. suka la si comel tu dapat makanan baru ye hehhee.

    jemput join segmen saya :D http://www.sayidahnapisah.com/2019/01/8-juta-special-bloglist-sayidah-napisah.html

    ReplyDelete
  2. mesti bulus sukaaa tu hehe Purina =D

    ReplyDelete
  3. Hee si bulus ika pun dpt jugak. Happy sangat depa hehe.

    Ika datang singgah sini. https://ikashoid.blogspot.com/2019/01/hadiah-dari-blogger-kak-sha.html

    ReplyDelete